15 Juli

Har hunnit med en hel del idag, börjar dock bli väldigt sliten nu på kvällen. Det jag har hunnit med att göra och lite som jag har kvar:

- Jobbat
- Träna
- Handlat
- Tvättat
- Städat
- Lagat mat
- Hämta syster
- Bytt sängkläder

Som sagt jag har hunnit med ganska mycket, men imorgon ska jag nog inte göra mycket, ska jobba några timmar på dagen sen tar jag SEMESTER :D Ska bli så skönt och jag ser verkligen fram emot det, vi ska hitta på en hel del kul under semestern så hoppas det kommer bli bra! Har en hel del saker att se fram emot som sagt:

- Filipstad på en lite bilträff 17 Juli
- Sjötorp 19 Juli
- Liseberg 20 Juli
- Danmark mellan 24-28 Juli
- Kolmården, inget bestämt datum

Igår så bakade vi ju bröd eftersom vi inte hade något hemma och det var kul att testa något nytt, det var faktiskt väldigt gott och kul grej att göra sådär efter jobbet på kvällskvisten. Här kommer lite bilder från gårdagen:











Hoppas alla haft en bra dag och får en bra dag imorgon :) Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0