13 Juli

Gick som vanligt idag, eftersom jag jobbar tidigt denn veckan eller som man vanligtvis brukar göra kanske man ska säga. Man brukar ju oftast ha ett 7 till 4 jobb men inte jag, jag har blandat hela tiden typ. Dagen gick fort men så när jag skulle ta bussen hem till stan så ösregnade det och åska så var inte allt för sugen på att gå ner till bussen, tog bussen från jobbet till busstationen istället :) När jag kom hem mötte jag älsklingen vid galaxen så vi äntligen skulle träna igen, det är mitt nya tidsfördriv tror jag men det är kul :) Sen så skulle jag och Daniel och handla och på vägen så plcokade vi upp Lina så hon följde med hem till oss en stund, trevligt och se henne för det var längesen! :) Vi åkte även ut till jutviken nu på kvällskvisten och tog oss ett dopp och badade en stund, var ganska skönt till en början men efter en stund blev det ganska kallt.

Har precis tagit en skål med yoghurt och flingor och ska snart hoppa i säng, ha en bra kväll/natt! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0