12 Juli

Idag gick jag upp tidigt som vanligt när jag börjar klockan 8 i karlskoga. Var trött som vanligt när jag traskade upp och skulle äta frukost, och sen cykla till busstationen för att åka till jobbet. Dagen på jobbet gick ganska fort idag faktiskt och hann med mycket. Har även hunnit med att träna och varit och köpt en ny cykel som jag faktiskt behöver. Cyklar till busstationen varje dag så den kommer komma till anvädning :) Har gjort lite mat nu såhär på kvällskvisten och sitter nu och tar det lite lugnt i soffan, ska strax hoppa in i duschen också och fräsha till mig lite igen :)

Har precis gjort mig en smoothie som blev väldigt god :)

Recept på en enkel smoothie är:
1 dl Vanilj yoghurt
1 dl Mjölk
1 tsk Vaniljsocker
1/2 dl Fysta bär

Ni får en bild på den :)



Ha en bra kväll! Puss och kram


Kommentarer
Postat av: paulina

va vare i den dåå

2010-07-12 @ 20:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0