11 Juli

Kommer nog bli lika varmt ute idag som det var igår. Gick upp för en stund sen och har nu ätit mig en stadig frukost med flingor och yoghurt och sen två smörgåsar. Väntar på att pappa ska ringa och säga att vi kan åka och tvätta bilen för det behövs verkligen nu, har inte gjort det på över en månad tror jag. Ska även åka ut till skärgårn runt lunch och grilla lite med Daniel och vi ska lägga oss lite i solen och steka också för jag måste få färg nu, jag är blekast i stan nästan för att jag inte hinner vara ute i solen när jag jobbar.  Ska åka ner och träna när gymmet har öppnat sen också så att det inte glöms bort att jag måste röra på mig. Var ute och tog en promenad igår jag och Daniel, gick förbi gästhamnen och tittade på de fina båtarna som var med i poker run. Här kommer några bilder från poker run i alla fall :)





Ska ta mer bilder idag när vi är ute i skärgårn idag, blir lite tråkigt att läsa utan bilder kanske för de få som faktiskt läser. Jag ska klä på mig och ta mig ut nu så ha en bra dag! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0