11 Juli

Har faktiskt för första gången den här sommaren och det här året badat ute i skärgårn och överhuvudtaget i sjön. Kan ju inte räkna med att jag var på skara sommarland igår. Jag och Daniel var ju ute i skärgårn och grillade lunchen som vi åt idag, hemgjorda hamburgare :) Sen låg vi i solen en stund, den stunden den faktiskt var framme kanske man ska skriva, var ganska molnigt. Sen åkte vi hem och jag åkte upp till mamma och pappa med bamse en stund så han fick vara ute och springa lite i gräset :) Vi fikade lite och åt glasstårta sen skulle jag bege mig hem för att äntligen gå ner för att träna igen! Daniel följde också med ner men han körde lite intervall istället. Har faktiskt kommit igång ganska okej nu, men klarar mig inte själv än i alla fall, imorgon ska jag träna med Paulina :D

Slänger in lite bilder från dagen







Sen när vi hade tränat och skulle bege oss hem så hade vädret vänt upp och ner på sig själv tror jag, det stod som spön i backen och jag var inte allt för sugen på att gå hem ifrån träningen så ringde pappa och han kom självklart och hämtade och körde hem oss snäll som han är :D



Ha en bra kväll! Jag ska mysa ner mig i soffan och titta på avatar med mina älsklingar :) Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0