10 Juli

Vi gick upp hyfsat tidigt i morse, daniel tidigare än mig men jag vaknade runt halv åtta och vid 9 någon gång så styrde vi bilen mot skara sommarland :) Var lite molnigt till en början när vi kom dit men sen så sprack det upp och solen kom fram och det stekte på ganska bra. Hoppas att jag har fått lite färg nu också men det märks väl imorgon när jag vaknar. Var trevligt och vara från stan ett par timmar och göra något annat.

Kommer lite bilder här från dagen!















Ganska sliten av att ha varit i solen hela dagen men har varit skönt, nu har vi precis ätit mat och bara tar det lite lugnt, vi ska ut och gå en promenad sen också :) Hoppas alla får en trevlig kväll! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: annieellen - ett maskrosbarn

Åh Skara sommarland, där har jag inte varit på tio år!

/Annie (från jobbet)

2010-07-10 @ 19:54:45
URL: http://annieellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0