30 Januari

Är helt slut efter veckan som gått, har gått upp klockan 5 varje dag, och det hör inte till vanligheterna. Somnade en stund efter jobbet igår, och då var Daniel gullig och gjorde våfflor med grädde och sylt till :) Sen somnade jag lika tidigt på kvällen som jag brukar, strax efter klockan 10.
Idag har jag hunnit vara i Storfors och hälsat på hemma hos Zlatka och fick även då träffa Annica också :) Länge sen jag träffade någon av dom, Zlatka bjöd på goda smörgåsar, kladdkaka med grädde och hemgjort jordgubbsglass som var enormt gott! Vi hann även åka till affären och handla lite och hyrde film som dom senare skulle kolla på. Nu är jag hemma och sitter i soffan och är allmänt seg, ska försöka vila lite och sen åka upp till mamma och pappa och hämta min lilla skrutt som är där och busar av sig. Imorgon har jag bestämt mig för att jag måste tvätta, har så mycket tvätt att det knappt kommer få plats i maskinen tror jag :P Haha nej men så illa är det inte men mycket är det i alla fall.
Ha en bra och fin lördag, för det ska jag ha :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0