27 Januari

Ja vad ska jag skriva, mår skit idag och vill verkligen inte göra någonting, har så enormt ont i mina tänder så det finns inte, spränger i hela huvudet och jag kan inte äta :( Jobbet idag gick i alla fall bra. Åkte till karlstad till tandläkarn och hade tänkt att gå på bergvik och ikea en sväng men orkade inte ens med det så det var bara ut och in på ikea så jag fick med lite små saket :) Sen på vägen hem så var det i princip kö från ölme och till stan, för att är så mycket snö, kan den aldrig ta slut och det bara kan bli lite varmare så man slipper alla kläder man måste ha på sig hela tiden. Imorgon måste jag upp tidigt igen, kl 5 står klockan på ringning för att jag ska hinna upp och komma till bussen i tid. Bara imorgon och fredag kvar sen så är jag ledig lördag och söndag, skönt! :) Nu hoppas jag att Daniel kommer hem snart också, börjar känna mig lite ensam nu, ska nog krypa ner i sängen och lägga mig och titta på en film tror jag :) Hoppas alla haft en bra dag och får en fortsatt trevligt vecka! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0