24 Januari

I morgon fyller min mormor år så idag ska vi fira henne lite och äta tårta :) Har försök att städa lite nu på morgonen medans Bamse är hos mamma och pappa, så slipper han höra dammsugarn. Igår jobbade jag hela dagen, var helt slut när jag kom hem på eftermiddagen, orkade inte göra så mycket annat än att jag och Daniel gjorde en lite lyxmiddag för två :) Det blev fläskfilé, hasselbackspotatis, bearnaisesås, sallad och vitlöksbröd :) Det var riktigt gott och länge sen vi gjorde så god mat, vi kollade på film och la oss ganska tidigt för vi var så slitna. Har förövrigt försökt att titta på filmen 2012 flera dagar i sträck men tycker inte alls det var en film som var värd att se, den gjorde mig enormt besviken faktiskt. Imorgon börjar jag sju på morgonen så blir att kliva upp kl fem för att ta 6 bussen till jobbet. Sen på kvällen ska vi på bio i karlstad, ska se Snabba Cash och jag hoppas verkligen den är så bra som alla säger, ser fram emot det! Imorgon får jag äntligen lön igen, det är behövligt nu för har max en hundring kvar denna månad! Nej nu har Daniel gjort mat så nu ska jag gå ut i köket och hämta mitt och sätta mig och äta :)
Ha en bra dag alla! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0