21 Januari

Denna vecka har jag enbart jobbat kvällen, kvart över 3 till 8 hela vecka. Idag har jag varit ledig vilket har varit väldigt skönt. Har inte gjort allt för mycket, hunnit med att baka lite chokladmuffins i alla fall som jag ska ta med mig till jobbet imorgon. Börjar kvart över 3 imorgon med och jobbar till 8, lite segt en fredagkväll sådär men det är väl smällar man får ta ibland. Jobbar lördag också sen är jag ledig på söndag igen :D Ska ner till stan med mamma och mormor imorgon och fixa lite innan jag börjar jobba, mormor ska till banken och mamma ska ta nytt kort till körkortet :P NU ska jag slänga mig i soffan och fortsätta titta på tvn, har inte så mycket vettigt att berätta egentligen :P haha. Ha en bra kväll alla :) Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Du har en mycket söt kat iaf ;)

2010-01-25 @ 21:16:57
Postat av: Linnea

Ja visst är han skruttig :)

2010-01-27 @ 21:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0