2 Januari

Idag vaknade jag upp och var sjuk, mår skit helt enkelt och orkar knappt röra mig ur soffan ens. Idag så ska jag försöka att tvätta, har redan fått på en maskin nu men det var kämpigt att kliva upp så Daniel fick hjälpa mig ner. Har tänkt att göra minsta möjliga idag, Daniel ska åka iväg och handla lite åt mig. Hoppas att jag kryar på mig tills på måndag för då ska jag jobba igen och jag har inte råd att vara sjuk med tanke på hur lite tid jag har kvar innan jag sen ska klara mig själv.
God fortsättning alla och här kommer en bild från nyår :) Kram


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack gumman :) Du får jättegärna komma & hälsa på precis när du vill ^^

2010-01-03 @ 20:20:05
URL: http://greizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0