16 Januari

Hej hopp!
Var ett bra tag sen jag skrev något här, har ganska mycket annat att göra så hinner inte riktigt med det här då. Jobbar typ hela tiden och när jag kommer hem hinner jag i princip bara göra mat, duscha och sen hoppa i säng för att jag ska upp och jobba igen. Skönt att ha något att göra så jag klagar inte men jag blir trött också när jag inte hinner sova så mycket jag behöver, blir så himla seg på dagarna och går med huvudvärk. Ska jobba imorgon också så hinner inte direkt vila upp mig så mycket, men endast typ 5 timmar tror jag så det går nog ganska snabbt. Jobbar kväll hela veckan, kvart över 3 till 8 varje dag typ, ska hinna med att gratta Julia på tisdag för hon fyller 21! På onsdag ska Elin Collin ha ljusparty och jag hade tänkt mig att ta mig dit en sväng också när jag slutat jobbet, ska se hur jag kan ta mig dit först :P
Hade tänkt att försöka orka ta mig ner till Julia ikväll också och träffa några tjejer en liten sväng om jag orkar, är extremt trött och förkyld idag. Sofia åker ju snart så får passa på att träffa henne nu när hon är hemma, hon åker till Stockholm redan imorgon.
Nu ska jag pysa, har ätit goooooood mat idag :D Hoppas alla får en fin och trevligt kväll! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0