1 Januari

Idag är första dagen på det nya året, som jag hoppas kommer bli mycket bra. Firade med goda vänner och Daniel igår, mycket trevligt. Jag är nöjd med kvällen och får tacka Sophie så mycket för att hon hade en trevligt fest. Idag mår jag bra, inte alls bakis men jag är däremot väldigt förkyld för jag stog nog ute i kylan lite för länge igår tror jag. Idag har jag tänkt att slappa lite i soffan först sen ska jag försöka ta tag i att städa lite, och tvätta för det behövs verkligen nu. Jag hoppas att min bil är pigg idag och vill starta, den har varit lite ledsen när det varit så kallt så den har fått stått still några dagar. Härligt med så mycket snö ute, var länge sen det verkligen var så här mycket snö och såhär kallt också för den delen, -22 grader har jag nog aldrig upplevt att det varit förut.
Nu ska jag försöka rycka upp mig och göra mig iordning lite. Ha en bra dag och ett forsatt trevligt och bra 2010 :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0