18 Februari

Då var det dags att skriva något igen då kanske, inte så himla aktiv här känner jag men ibland kan det komma något litet jag har att berätta :P Känns som att jag börjar bli sjuk, har dragit på mig världens jobbigaste förkylning och orkar knappt gå upp ur sängen i morse, varit så hela veckan. Men har bestämt att jag ska pallra mig iväg till jobbet ändå, kan inte missa det för en liten fjuttig förkylning.

Har så mycket saker jag vill köpa men pengarna finns tyvärr inte, ska försöka jobba övertid när det behövs och sen jag sälja så jag får massa extra pengar :D
Nej ha en bra dag alla, nu ska jag glo på tv innan jag åker till jobbet! Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0