1 Augusti

Månaderna bara springer iväg det är redan augusti och imorgon så börjar jag jobba igen efter semestern. Känns både roligt och lite jobbigt för nu kommer jag enbart vara ledig max två dagar i veckan men kommer inte vara många timmar jag jobbar.

Igår åkte vi till skövde som planerat eftersom jag hade vunnit biljetter till The Ark's spelning, Anna Bergendahl och Brolle var även där och spelade. Var ganska mysigt och för en gång skull göra något annat än att sitta hemma och titta på film en lördagkväll. Satt på en filt och tittade och sen stod vi där framme lite ibland när vi skulle ta kort :)











Hoppas alla hade en lika trevlig kväll som vi hade :)

Idag så har jag inte orkat göra så mycket, var helt seg i kroppen efter all träning igår. Så har legat i soffan nästan hela morgonen och dagen tills nu typ, ska snart pallra mig iväg för att köra ett pass på gymmet och sen när jag kommer hem så är det bara att byta om till städkläderna och tvätta. Daniel ska till karlskoga så om någon har lite att göra så hör gärna av er och kom hit och gör mig sällskap :) Ha en bra dag! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0