29 April

Idag är jag ledig vilket är väldigt skönt, har jobbat monster pass hela veckan och har endast ett pass kvar imorgon, dock är det kväll vilket är lite synd eftersom det är fredag. Har städat och plockat lite i lägenheten här igen och sen varit uppe hos mamma och pappa och tvättat igen, hur mycket som helst. Hänger tvätt i hela deras hus nu :P Har även packat ner lite mer i några lådor, sånt som vi inte använder direkt. Ska försöka att byta mitt pass den 28 maj också så att jag har hela eftermiddag och helgen på mig att flytta. Jobbar kväll till kvart över 8 den dagen så känns som att jag inte kommer hinna med lika mycket då eftersom jag är hemma efter 9 någon gång då, och då är det bättre att jag slutar 12 då så jag kan börja flytta på en gång :)

Ska försöka fixa med deklarationen idag också så man kan få pengarna någongång en också :) Nu ska jag lägga mig i soffan och slappa resten av eftermiddagen/kvällen! Ha det bra! Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0