24 April

Jobbig dag idag, vaknade av att Bamse river ut all mat över hela golvet för att han ska jävlas eller något, vet inte riktigt vad han fick för sig. Åkte till jobbet för att försöka göra det bästa utav dagen, kommer dit och är helt slut i huvudet, ringde som fan så det var bara att börja jobba. Sen stog jag och väntade bussen länge länge länge, vilket var extra långtråkigt idag eftersom batteriet i ipoden hade tagit slut påvägen dit. Åkte hem och Daniel mötte mig på busstationen så jag slapp gå hem. Sitter nu hemma i soffan och funderar på vad jag ska göra, Daniel tycker att jag ska börja med maten men har ingen ork till det känns det som. Men det blir nog så ändå :P

Sen blir det nog att kanske göra sig iordning lite och åka brt till Jana eftersom hon fyller 20 idag så ska säga grattis och se vad det är för folk som är där :)
Ha en bra kväll! :)  Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0