23 April

Idag är det äntligen fredag och helgen är kommen, dock så är det väldigt synd att jag inte är ledig. Jobbar hela helgen men har korta pass så det går nog ganska fort hoppas jag. Idag var det en jobbig dag på jobbet, hann knappt att ta rast för att det bara ringde och ringde och tog aldrig slut. Men äntligen kl 16.15 så slutade jag vilket var så enormt efterlängtat, har varit helt slut i huvudet idag. När jag kom till stan så hämtade Daniel upp mig vid busstationen och vi åkte upp till mamma och pappa och pratade lite :) Sen beställde jag pizza och hämtade den och åkte  hem och slängde mig i soffan med min efterlängtade Coca Cola, så gott! :) Nu ligger jag i soffan och ska börja titta på Talang 2010, får se om det är något som är att ha idag. Har enormt ont i huvudet också så kommer antagligen att somna väldigt tidigt ikväll, ska ju ändå upp och jobba imorgon så gör väl inte så mycket.

Ha en trevlig kväll alla! :) puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0