21 April

Var ett tag sen jag skrev nu igen, har inte gjort så mycket så det finns inte så mycket att skriva om då egentligen. Går 100 % nu så finns inte så mycket annat jag hinner med mer än att sova äta och åka till jobbet. Har börjat packa lite smått eftersom det bara är ca en månad kvar tills vi flyttar nu, skönt! :) Kommer inte ha så mycket tid längre fram och packa så lika bra att börja i tid. Finns ju ganska mycket att ta reda på också, hur mycket som helst känns det som, tar aldrig slut :P Inte kul att man vaknade upp i morse och såg att det snöade ute, var som sagt ledig idag vilket jag verkligen uppskattade enormt, har känt mig väldigt kraslig några dagar så kände att jag behövde vara ledig :) Åkte iväg till karlstad en sväng också med syster och Daniel för jag skulle till tandläkarn så vi passade på att åka till bergvik och shoppa lite. Fick med mig ett par nya skor hem, eftersom mina andra pumps har gått sönder så kände jag att jag behövde nya :) Sen följde det även med ett par linnen hem också vilket behövs om det någon gång ska bli sommar! Hade tänkt att jag skulle rensa lite bland mina skor och kläder och se om det finns något som jag kan slänga men verkar som att jag använder allt i alla fall någon gång ibland.

Nej nu ska jag fortsätta att packa lite, ha det så bra! :) puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0