Tisdag

Vaknade runt halv 9 i morse, bara upp och göra sig iordning för att åka till karlskoga på möte. Var där i två timmar men det kanske lönar sig om man har tur! Gick i alla fall min väg idag så det är bara att ladda om tills på torsdag igen för då ska jag dit igen.
Idag kom det papper på posten också så nu har vi voodler också men det funkar ju tyvärr inte så bra med mobilt bredband men det duger för stunden i alla fall.
Imorgon är det en lektion, känner mig inte så laddad men bara att gå upp och göra det man ska tidigt på morgonen. Måste verkligen börja med geografin nu så att jag hinner klart det den här veckan, nej kanske ska börja nu men känner inte för det.

Ha en fortsatt bra dag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0