Söndag

Idag fick jag en riktigt härlig och lång sovmorgon och jag tyckte att jag förtjänade den, somnade framför tvn igår till transformers. Var riktigt trött, Daniel kom och väckte mig efter en timme för han hade redan lagt sig. Var uppe hos mamma och pappa och hämtade mig en matlåda tills imorgon så slapp jag göra det själv, kassler, broccoli och potatisgratäng blev det! Mums mums! Åkte sedan hem för att sätta igång och plugga ordentligt, jag har kommit en bra bit på vägen och har bara två svåra frågor kvar. Dom kanske jag kan ta lite utspritt under veckan om jag orkar annars får jag plugga ihjäl mig på lördag innan jag ska skicka in dom. Har även tvättat idag men är inte klar än, väntar på att maskin två ska vara klar snart men mina jeans. Så jag kan sätta på den sista maskinen för dagen. Sitter och funderar lite på vad vi ska äta till kvällsmat, har inga förslag alls på det idag, kanske får ta en sväng till maxi och titta sen, måste ändå köpa lite små saker som jag ska ha med mig till jobbet den här veckan. Imorgon sätter det igång igen, bara att prata i telefon igen då! Haha i fredags var det faktiskt en kund som ringde in och var full, han var helt borta och kom inte riktigt ihåg varför han ringde först men tillslut så kom han fram till vad han skulle ha. En del kunder är för roliga men det är bara att le och ta nästa samtal som våran utbildare säger varje gång.
Jag vill ha mina pengar ifrån a-kassan nu också så jag kan köpa min soffa och massa andra grejer jag vill ha och behöver till lägenheten. Snart börjar det närma sig jul och nästa helg är det första advent och man får ta fram massa julsaker, ska plocka fram min lilla julgran och ljusstakarna jag har fått av mamma och pappa :) Mysigt det kommer bli, jag längtar! Daniel har styrkelyfts tävling på lördag som jag ska gå och kolla på också, hoppas att det går bra för han, men det tror jag nog han tränar ju hela tiden och gör knappt något annat. Imorgon ska jag ringa och boka tid för kastrering till min lilla sötnos i karlstad också. Nej nu ska jag krypa ned bredvid min sötnos och gosa lite :)
Ha en fortsatt trevlig dag alla för det ska jag ha! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0