Söndag

Det var en väldigt trevlig kväll igår i Karlstad. God mat och jätte trevligt när vi satt kvar och pratade en stund :) Kommer bilder senare eller imorgon, har ingen sladd just nu så måste leta fram den först.
Idag måste jag plugga och göra klart det sista så jag kan skicka in arbetet. Imorgon börjar jag äntligen jobba, jag ser fram emot det jätte mycket och tycker det ska bli skit kul :D Roligt och testa på något nytt också, hoppas att det blir bra och att jag trivs! :) Måste börja gå upp tidigt igen, får se hur det går, om det tar lång tid innan jag vänjer mig eller om det går på en gång.
Ikväll är det ensam mamma söker, sista avsnittet. Får se vilka dom verkligen väljer nu då. Måste göra matlåda också och frukost och åka och handla lite så jag kan ha med mig frukt :)
Ska upp och fira pappa på farsdag sen också, äta tårta och mysa lite :)

Ha en bra dag! Kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

ååh hade du lust att skicka bilderna till mig på mailen? :)

2009-11-09 @ 08:01:29
URL: http://greizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0