Onsdag

Idag har jag redan hunnit med att vara på lektion, inte långt kvar nu, bara en och en halv månad. Bara en uppsats kvar i samhällen. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, måste börja fundera och hitta något snart så jag kan börja och hinna klart med den. Just nu sitter jag och pluggar på geografin, mycket konstiga frågor men försöker så gott det går och ska göra klart det den här veckan om jag inte hinner närsta vecka.
Imorgon ska jag iväg igen, jag hoppas att det går vägen den här gången så jag kan få bli lite lycklig jag med :)
Snart dags för kastrering också kanske, bamse börjar bli könsmogen och jävlig :p haha nej men han är så go, nästan jämt i alla fall ;D
Tråkigt och kallt väder ute idag, en innedag idag som gäller. Ligga under täcket och plugga och bara gosa med min bebis! :)

Nu måste pluggningen fortsätta, ha det bra :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0