Måndag

Igår hade jag jätte svårt att sova bara för att jag var tvungen att gå upp tidigt i morse, men till slut så somnade jag äntligen och då kommer min lilla skruttkatt och väcker mig, men jag kan inte bli arg på han för han är världens goaste :) Jag vaknade i tid i alla fall och det var bara att gå upp och göra sig i ordning och snart åka till jobbet, jag plockade upp Elin på vägen så slapp jag åka själv. Skönt att inte komma själv första dagen :) Har varit jätte mycket att ta in i huvudet idag verkligen, först gick vi runt och jag bara yrade bort mig, men sen blev det brandutbilning och sen började den riktiga utbildningen jag verkligen kom dit för, var helt slut i huvudet när jag skulle åka hem. Nu har jag duschat och ätit mat och nu ligger jag framför tvn och har äntligen skickat in mitt uppdrag så nu är det klart för den här gången. Bara att ta nya tag för imorgon, kanske sängen som gäller för mig snart, jag är helt slut.
Jag tänker på min syster som åkte till Portugal i natt och hoppas hon har en rolig resa och att det går bra! Lite saknar jag henne faktiskt ;)
Ha en bra kväll! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0