Lördag

Igår var jag och tittade på brogårns dansföreställning, trevligt att komma ut lite. Sen hem och gjorde tacos till mig och Daniel, gott gott :) Idol var på tvn men det är inget program jag känner att jag orkar titta på längre, inte lika roligt.
Ikväll ser jag fram emot en trevligt kväll i karlstad med massa flickor, Sophie har ju äntligen kommit hem så vi ska umgås och prata lite samtidigt som vi ska ut och äta på någon mysig restaurang som heter score :) Ska bli riktigt mysigt, ska ta bussen över kl sex så då befinner jag mig i karlstad ikväll :)
Just nu sitter jag och väntar på att Daniel ska träna klart så vi kan åka och handla lite. Min lilla kattskrutt har fått massa räkor idag, han blev helt tokig men han är så söt! :)

Ha en trevlig dag och kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0