Lördag

Det var ett tag sen jag skrev här sist, har haft fullt upp att göra hela veckan. Har hunnit med sjukhusbesök, plugga, jobba och bara försöka att ta det lugnt. Nu har jag äntligen skickat in mitt sista uppdrag i geografin så nu är det bara betygsdialogen kvar och den hoppas jag går bra! En uppsats kvar i samhällen att skriva men den kommer nog bli bra, har redan börjat på den och den ska inte vara inne än på några veckor.
Har börjat tagit fram julgrejerna också, ljusstakar och stjärnor i fönstren och jag ska även göra iordning en liten andventsljusstake som vi kan tända imorgon bitti när vi sitter och äter frukost, mys! :) I veckan ska jag till tandläkarn igen och på torsdag ska min lilla skrutt till veterinären på djursjukhuset i karlstad och kastreras. Hoppas att det går bra bara!
Daniel är ute på krogen ikväll, tråkigt för mig för det betyder att jag saknar han när jag sitter här hemma själv och sitter vid datorn eller ligger i soffan framför tvn. Hoppas att han ringer och säger att han vill hem snart!

Ha en bra kväll/natt alla, nu ska jag lägga mig i soffan igen :) Kram

Kommentarer
Postat av: Lina=)

Va mysigt du har det vännen! :) Får komma o hälsa på o se hur du har det! Bamsen måste blivit stor nu sen jag såg han sist :) Puss!

2009-11-29 @ 09:20:36
URL: http://johannalina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0