Fredag

Äntligen fredag och helg, har varit en tuff vecka att gå upp varje morgon och vara extremt trött. I torsdags tog vi våra första samtal på kundtjänsten och det gick väldigt bra faktiskt men först var jag nervös, nu flyter det på väldigt bra :) Idag fick jag en arg kund som kallade mig massa konstigheter men det är bara att andas och le innan man tar nästa samtal och så är allt som bortblåst sen! Behöver verkligen plugga i helgen så att jag hinner med allt tills det ska vara klart också, börjar närma sig och ta slut och då är det bara att köra på med jobbet och hoppas att allt flyter på som det ska.
Har redan hunnit laga mat, diska och plocka iordning lite nu sen jag kom hem och nu kollar jag runt lite på internet och ska snart lägga mig framför tvn och bara slappa och gosa lite med min lilla skruttkatt :)
Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0