Filip och Fredrik

Ja det är ju vem kan slå Filip och Fredrik på tvn nu. Verkar som dom börjar bli lite slöa, förra veckan så vann ju Idun en halv miljon när hon slog dom, börjar dom bli gamla och gråa!? Haha nej nu ska jag inte vara taskig.
Har i alla fall fixat och trixat klart med mitt paket som jag ska skicka iväg imorgon så jag kanske får ordning på mitt internet någon gång. Väntar på att få en voodler invite också och se om det ens kommer fungera på mitt sega internet som det är just nu.
Nej om man ska forsätta att titta på Filip och Fredrik och se hur det går, sen lägga sig och titta på någon bra film i sängen och lite med min skrutt!

Hade bra :) Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0