Torsdag

Jag är helt slut idag, har verkligen ingen ork att göra mat eller någonting egentligen. Måste verkligen ta tag i att börja plugga snart för imorgon så ska jag ha slut prov över internet med min lärare. Köpte ett busskort i tisdags så jag åker numera buss till jobbet, för dyrt att åka bil fram och tillbaka varenda dag. Slutar halv 5 varje dag och bussen går hem 20 i 5 så har sprungit som fan dom här två dagarna för att jag ska hinna med bussen hem för att slippa vänta en timme, detta har sina fördelar och nackdelar, motion men däremot en enorm träningsverk i benen för det är evigheter sen jag sprang sist. Imorgon är det fredag och jag längtar enormt mycket tills dagen är över imorgon och det är bara att slänga sig i soffan när jag kommer hem efter jobbet och bara vara och inte behöva lyfta ett finger mer. Idag har min lilla skrutt blivit kastrerad och vaccinerad, han är lite vinglig fortfarande men nu ligger både han och Daniel och sover. Ska föresten sparka upp Daniel ur soffan nu för han ska göra mat åt mig ikväll har han lovat!
Ha en fortsatt trevlig kväll alla! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0