Torsdag

Igår gjorde vi vårat slutprov för att se om vi hade klarat av utbildningen, nja det gick väl som väntat men jag är fortfarande kvar så något måste jag ju ha gjort bra :) Idag har det varit väldigt blandat vad vi gjort på jobbet, ena stunden satt vi och nästan slappade nästa var Tele2 där och snackade och vi fick en tröja med frank på :D Sen satt vi på telefon för första gången med abonnemang idag, gick väl okej i alla fall men det är fortfarande väldigt mycket man måste lära sig! När jag kom hem förut blev det en sväng till mamma och pappa och sen åkte vi och handla lite god mat, jag köpte kebab och Daniel tog en pizza. Imorgon är det sista dagen innan helg för denna vecka, skönt och som jag har längtat efter att slippa jobba mer den här veckan just nu :P
Ha en bra kväll alla! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0