Tisdag

Idag har jag varit i karlstad, slutade lite tidigare från jobbet eftersom jag skulle till tandläkarn, och fy fan säger jag bara, nu har jag skit ont! :( Hann springa in på rusta och köpa en slinga till balkongen som vi ska sätta upp imorgon :) Sen lite andra små grejer som kan vara bra att ha när man ska slå in alla julklapparna. Var även inne på ikea och handlade lite små grejer, bla annat en lykta som kommer på bild här nere. Sen kommer det även bild på min adventstake jag har gjort iordning och fixat med :)






Nu ska jag snart hoppa i säng, för imorgon ska jag åka buss till jobbet och har skaffat mig ett busskort jag ska använda hela månaden istället för att åka bil. Kommer antagligen motionera lite mer än vad jag gör nu så hoppas att jag får lite bättre motion på köpet också.
Nu ska jag tvinga Daniel att han ska gå och lägga sig samtidigt som mig så vi kan gosa lite!
Ha en bra kväll/natt alla :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0