Söndag

Nu var det länge sen jag skrev något, en hel vecka sen. Har haft mycket att göra hela veckan så har inte riktigt hunnit med att skriva här. Nu har jag lämnat in min sista uppsats för den här termin och ska inte fortsätta att plugga utan jag ska jobba jobba jobba! I fredags var jag helt slut när jag kom hem från jobbet, fanns inte mycket ork att göra någonting, hamnade i soffan bredvid Daniel och vi somnade en sväng sen la vi oss väldigt tidigt. Vaknade upp i ganska okej tid igår, runt 10 någon gång. Bamse skulle få hälsa på min mamma och pappa och busa av sig lite så vi åkte dit en sväng. Jag fick hjälpa till att laga lite tröjor och annat som behövde lagas. Sen åkte jag och pappa och handlade för jag skulle ha en julskinka! Jag hittade en riktigt fin och den tillagade vi och den blev skitgod :D Senare på kvällen igår så träffade jag Sophie för en fika, av alla konstiga ställen så satt vi oss på maxi och fikade, vi hade inte så mycket andra val direkt. Blev en mysig fika ändå, vi pratade ett tag och sen tog vi en sväng runt staden och sen åkte vi hem för att sova. Somnade ganska bra tid ändå för att vara helg, har varit så trött så det var behövligt. Är nu vaken och har inte en aning vad jag ska göra riktigt, kanske ska gå upp och göra liite frukost med julskinka på smörgåsen :)
Måste ner till stan idag och köpa mina sista julklappar så att jag blir klar med det. Kommer inte ha all tid i världen till det i veckan med tanke på att jag ska jobba ända fram till julafton.
Ha en trevligt fjärde advent! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0