Söndag

Var kanske ett tag sen jag skrev, men känner att det här är väl kanske inte mitt prio ett. Har väldigt mycket andra saker att göra först och främst. I fredags kvar det julbord på jobbet, gott :) Senare på kvällen var det julfest på wickan för alla som jobbar på transcom. Kvällen blev lyckad och är nöjd att jag följde med ut för en gångs skull. I lördags däremot så mådde jag verkligen som jag förtjänade, inte bra med andra ord. Sov i princip konstant hela dagen och orkade knappt äta något. Det började ordna upp sig fram mot kvällen och då gjorde Daniel mat till mig, skönt att slippa stå vid spisen själv för en gång skull :) Senare åkte vi ner till brogårdshallen för det var ju lussebandy, Paulina spelade så vi tittade en match och det var ganska mycket folk så orkade inte sitta kvar så länge med tanke på att jag fortfarande var lite dålig :P Idag har jag hunnit vara nere på stan, städat och tvättat, det är fortfarande tvätt kvar, men ska snart springa ner och ta reda på det sista. Var även och tog en fika med Sophie förut idag, trevligt och mysigt i mörkret. Har gjort egna pannbiffar idag, gott med potatis och brunsås till :) Nu sitter jag och tittar på Gossip Girl, efter det ska jag hoppa in i duschen och sen krypa ner i soffan och bara mysa.
Ha en trevligt kväll! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0