Onsdag

Idag var det sista dagen innan lite ledighet, skönt med några dagars ledigt och bara slappa och få belöna sig själv med lite saker. I morse när jag vaknade så hade jag världens huvudvärk men stoppade i mig en tablett och pallrade mig iväg till bussen och kämpade igenom hela dagen. Marie bjöd på lite fika för hon fyller år idag, grattis grattis :) Sen hem och orkade inte göra så mycket så vi beställde pizza och åkte iväg och köpte bingolotter så nu sitter viv här framför tvn och spelar. Jag har vunnit en ny bingolott åtminstone till nästa vecka för miljonprogrammet så det är bara att hoppas på att man vinner då istället.
Imorgon så är det julafton och äntligen så kommer det vara en vit jul för en gångs skull, kommer inte ihåg när det var det sist. Är förväntans full inför imorgon, undrar hur denna jul kommer bli. Ska ta med mig bamse upp till mamma och pappa så han får vara med och äta massa julmat han också, han har julklappar att få han med! Den soffan jag vill ha kommer med på mellandagsrean och jag vill ha den! Ska nog ta och köpa den som en lite julklapp till mig själv :)
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll och en GOD JUL imorgon :) Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0