Måndag

Idag hade vi ett halvtidsprov på jobbet, det gick galant men var så jävla nervös att jag inte skulle klara det, men jag gjorde det som tur var! :) Efter det samlyssnade vi med några nere på kundtjänst, ibland kan man bli mörkrädd för vissa kunder, endel är verkligen konstiga. I morse när jag cyklade till bussen så klarade sig inte min påse med alla grejer i så bra, den var trasig redan innan jag var framme vid bussen, det verkligen spö regnade. Får hitta något annat att ta det i imorgon. Har börjat komma med i tiden nu på morgonen när jag går upp, inte lika trött som jag brukar och nu somnar jag inte på jobbet längre. Är helt slut efter denna dag, har jätte ont i kroppen så funderar på om jag är på väg att dra på mig någon förkylning eller något snart. Imorgon är det dax att gå upp kl 6 igen för att hinna med bussen som går kl 7. Till helgen är det julfest, hoppas veckan går fort!
Hoppas ni får en bra kväll det ska jag ha! :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0