Lördag

Idag vaknade jag runt halv 11 någon gång, skönt med en sovmorgon för en gångs skull :) Gick och gjorde frukost, sen åkte jag iväg med Bamse till mamma och pappa så han fick hälsa på dom och busa lite där uppe. Däremot så är han inte lika busig längre när han är kastrerad men det är bara bra för då kanske jag kan ha saker framme utan att dom rivs ned. Blev bjuden på god mat där uppe också, skönt för då slapp jag stå och laga mat själv. Har inte gjort så mycket idag överhuvudtaget. Åkte ner till Lina en stund förut, drack ett glas vin :) Daniel kom och hämtade mig för vi skulle skjutsa hem Paulina från jobbet. Nu har jag och Bamse ätit räkor och han ligger och sover och mår gott nu min lilla skrutt! Imorgon har jag tänkt att ta mig ner till stan och kika lite på skyltsöndag också, hann inte ned förra söndagen när jag bakade lussekatter. Måste verkligen försöka börja köpa julklappar också så att jag hinner med att köpa till alla, i och för sig så är det inte så många men dom jag ska köpa till måste jag hinna med :P Men tror jag vet lite vad jag ska köpa i alla fall, men det tål att tänkas på.
Nu ska jag lägga mig framför tvn igen och slappa för jag är enormt trött! Ha en bra kväll/natt :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0