Fredag

Äntligen är helgen här, har längtat efter detta hela dagen och halv 5 så var det helg för mig, nästan i alla fall förutom att jag skulle göra mitt slutprov i geografin halv 6. Det gick skit bra och jag är överlycklig över mitt betyg :D Det lönade sig verkligen att gå kursen. Har varit en väldigt seg dag på jobbet idag, förutom sista halvtimmen när vi satt och spelade inte massa avtal, vi flummade bort allt istället för att försöka vara seriösa och lära oss något av det :P Nu sitter jag hemma i soffan och har mysigt med mig själv ungefär, fast Daniel ligger i soffan bredvid och nästan halvsover, tråkigt en fredagkväll liksom. Men jag orkar inte göra så mycket annat, har tänt lite ljus och ska nog krypa ner under filten snart och bara vara, kommer somna tidigt ikväll efter denna hårda vecka. Ska nog gå till kylskåpet och hämta mig en cola så jag orkar vara uppe en stund i alla fall.
Imorgon ska vi försöka sätta upp ljusslinga jag köpte i veckan, får se hur det går men kommer upp lite kort på det senare när det är fixat och klart. Ska även sätta mig lite med min uppsats som ska lämnas in innan den 18 december, det är det sista jag behöver göra som har med skolan att göra för den här terminen. Har inte riktigt bestämt mig om jag ska gå någon mer kurs efter jul sen, men kan nog vara skönt att komma igång med jobbet först och se hur mycket tid jag verkligen har över om det finns plats i de ämnena jag behöver läsa upp.
Hoppas alla får en bra kväll och en fortsatt trevlig helg för det ska jag ha :) Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0