27 December

Nu har jag äntligen fått den soffan jag har tjatat om så länge. Har varit i karlstad både igår och idag, igår fick vi med oss lite klädsel till soffan och lite kläder, tröjor och sånt. Idag åkte vi tillbaka med kärra och allt så vi kunde ta med oss soffan hem. Vi var där innan det ens hade öppnat och vi åkte hem typ 20 minuter efter att det hade öppnat så det var verkligen en snabbvisit. Idag ska jag inte göra mycket annat än att bara ligga i soffan och ta det lugnt och njuta av att jag är ledig idag men börjar jobba redan imorgon. Hade tänkt att åka iväg och storhandla lite sen för det börjar ta slut på all mat här hemma.
Ha en bra dag alla och hoppas alla haft en trevlig och underbar jul! Kram

Här kommer min soffa :D


Kommentarer
Postat av: Jessica

De där är goa, likadan som jag har fast min är vit ;D Hoppas allt är bra med dig =) Hör av dig om du har vägarna förbi kd så kan du ju alltid kika in på en kaffe vettja ^^

2009-12-30 @ 23:01:41
URL: http://greizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0