20 November

Vad det går fort nu för tiden, hinner knappt med att göra något om dagarna mer än att jobba äta och sova. Trivs extremt bra på förskolan och ser fram emot veckan som kommer igen :) helgen som varit har jag spenderat på bästa sätt med underbara vänner, fredagen var det en spontankväll med lite guitar hero och en tur till Karlskoga som ledde till massa mys :) lördagen spenderade jag med min mor och far, det var julmarknad, tur till soptippen, blev bjuden på mat och så tidigt som möjligt börja göra sig iordning för att spendera min lördagkväll i ölme hos bästa fröken Larsson :) idag har jag städat, ätit mat hos mor och far, fikat hos Emma med min syster och nu ligger jag i soffan och ska titta på film :) haft en toppen helg, tacka alla inblandade :) puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0