13 November

Har haft en otroligt bra vecka på min praktik, jag trivs verkligen jätte bra :) i fredags var det lite mys med smörgåsrån, digestive, ost och cola, helt underbart att bara vara hemma och ta det lugnt och ligga i soffan :) torsdags blev jag bjuden på kebab och hade lite mys, ännu bättre :) igår spenderade jag hela min dag hos mamma och pappa, älskar att vara hos dom och bli lite bortskämd :D kvällen spenderade jag med lina och Erica, hade lite mys och satt och pratade konstant i flera timmar! Idag är jag hos mamma och pappa igen för det är ju farsdag, har bakat sockerkaka åt min älskade pappa <3 nu ser jag fram emot en lika bra vecka som jag haft :) puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0