9 December

Jag blir hemma från jobbet idag, första gången sen jag började på det jobbet jag har nu som jag faktiskt ringer och sjukanmäler mig! Känner att jag får lite små ångest faktiskt men nu mår jag inte bra, har inte alls sovit bra i natt heller och jag bara är snorig och ännu mer svullen i halsen idag :( Just nu sitter jag och väntar på att min snälla pappa ska komma förbi med lite mat till mig för jag orkar inte göra något idag, kommer inte ens orka kliva utan för dörren som jag egentligen behöver eftersom jag har lite jag måste handla! Ska nog ta och fråga min snälla syster om hon kan åka och handla det jag behöver :) Har bäddat ner mig i soffan med täcke och skrutten ligger i soffan bredvid och myser lika mycket som jag gör <3 Har ingen ny bild på han men ungefär såhär ligger han och myser nu :)


Imorgon är det julfest med jobbet och jag blir nog nykter om jag mår såhär dåligt, har inte tid att bli sjukare om jag dricker och ska härja. Synd men jag kan inte göra så mycket åt det nu, denna förkylning kom verkligen olägligt. Imorgon ska jag tvätta och städa också men det kommer jag nog fan inte orka, får ta det när jag är piggare istället. Nej nu blev det visst lite mycket klag här i bloggen men nu ska jag iaf äta maten som pappa kommer med :) Hoppas alla mår bra iaf och ha det bäst! Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0