8 December

Idag åkte jag hem tidigare ifrån jobbet för jag har inte alls sovit bra inatt, vaknat hundra gånger tror jag och bara vridit och vänt på mig. När jag vaknade upp imorse så var jag jättesvullen i halsen och super tät i näsan men ändå pallrade jag mig iväg till jobbet som jag kanske inte skulle ha gjort. Satt mig på bussen hem och kände att jag verkligen behövde komma hem och slänga mig ner i soffan under täcket och tycka lite synd om mig själv för det måste man få ibland. Syster kom och hämtade mig vid bussen så jag fick handla lite och mysa ner mig i soffan med. Så nu sitter jag här med te, clementiner, chips och neverstop! :)
Börjar närma sig jul mer och mer, har inte så mycket julklappar att köpa den här julen. Sitter här och ser massa saker jag vill ha i julklapp men jag har redan fått en förtidig julklapp, min efterlängtade telefon, fick ju tyvärr min stulen :/ Men nu har jag en telefon jag aldrig skulle byta ut :D
Nej nu ska jag mysa ner mig i soffan ordentligt, ha det bra alla! :)
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0