28 December

Flyter på ganska bra på jobbet nu faktiskt, går bättre än vanligt :) Idag gick dagen hyfsat fort vilket var skönt för jag har haft sån magknip största delen av dagen vilket varit ganska jobbigt. Sov dåligt inatt, somnade någon gång efter 2 halv 3 och vaknade kl 6 igen, inte bra med andra ord. Har varit seg i hela kroppen sen jag kom hem från jobbet men orkade att kämpa mig igenom att träna och göra några bra övningar ändå. Sen gjorde jag en hel del situps idag igen, för nu ska jag ha bort fläsket på magen så jag kan visa mig i bikini i sommar! :)

Imorgon slutar jag kvart över 1 och då ska syster och ja styra bilen till Karlstad för att försöka kika lite på mellandagsrean om det finns något kvar. Har egentligen ingenting som jag måste köpa men vore kul om jag kunde hitta något litet iaf! Måste däremot storhandla mat för jag har knappt någon mat alls nu igen, tack gode gud att jag har mamma och pappa som gör mat så ofta så jag kan äta där! :)
Sitter just nu och tittar på filmen som går på 4:an Pirates of the caribbean: Vid världens ände.

Hoppas alla får en toppen dag imorgon för det ska jag ha! Ha det bäst! Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0