27 December

Har hänt en hel del sen jag skrev sist, hann med den sista ruschen innan julafton trots allt. Jobbade ju hela dagarna förra veckan men fick sluta tidigare två dagar, då var jag lycklig :) Veckan gick fort vilket var ganska skönt, äntligen kom fredagen och julafton! Jag hade en jätte bra dag med familjen och på kvällen träffade jag mina söta vänner i karlskoga :)

Sötnosen med sin julklapp :)


Jag fick det jag hade önskat mig och verkligen behövde så jag har absolut ingenting att klaga på! :)

Lördagen började med att jag åt lunch hos mor och far sen hämtade jag Mariella i karlskoga för vi skulle dricka vin och umgås på kvällen, vi tog senare taxi till johan och sofia där det var lite fest! Trevligt var det men efter en stund skulle vi ta oss till statt där det var massa folk. Det var en kul kväll med mycket händelser som var både upp och ner, haha. Igår mådde jag verkligen som jag förtjänade, med andra ord inte alls bra!

Jobbat idag och det var många timmar att jobba idag, 9 timmar! Kämpade mig igenom det och sen kom jag hem och gjorde lax, potatis och sås :) Sen tränade jag lite också, vilket var skönt för jag kommer nog somna gott! Imorgon blir det en promenad efter jobbet och sen lite träning igen :) Måste fan sätta igång ordentligt nu efter nyår så jag är i form till sommaren 2011! :D
Ha det bra alla nu ska jag kolla klart CSI sen sova! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0