20 December

Sitter i soffan och försöker att slappna av efter en dag med mycket att göra, har hunnit tvätta, varit på banken, handlat julklappar och sen jobbat då såklart. Känner mig fortfarande pigg på något sätt men jag vill verkligen lägga mig och sova tycker min kropp. Imorgon blir det upp tidigt igen för att tvätta innan jag ska jobba, sen ska jag handla lite mer julklappar och sen ska jag göra lasagne till lunch :) Inte många dagar kvar att jobba sen är jag ledig i tre dagar, ska bli så skönt :)

Sitter nu och äter en macka med julskinka på och dricker ett glas kall mjölk sen ska jag hoppa i sängen! Ha en bra vecka alla och god jul :) Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0