16 December

Nu sitter jag här igen och försöker att piggna till när klockan är halv 1 på dagen, tror jag börjar bli sjuk igen :/ Vaknade och hade jätte ont i halsen och är hur förkyld som helst idag. Ledig idag och imorgon så tänkte ju att jag skulle hinna med lite saker som jag inte hann med i helgen men jag är nog för sliten. Första natten inatt som jag sov mer än 3 timmar, men är sliten som fan i kroppen. Har iaf hunnit med att diska nu ska dra igång att dammsuga och skura om en stund också men ska ta mig en kopp te och lite mackor innan det!

Det är en vecka kvar till jul och jag har inte köpt klart mina julklappar, känner mig jämt lite stressad och nästa vecka jobbar jag långa pass och kväll så då kommer jag knappast hinna köpa det sista jag behöver. Måste fixa någon liten julklapp till min lilla skruttis också! :)



Ha det bra nu ska jag äta! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0