13 December

Lucia idag, tyvärr har jag inte sett något luciatåg idag eftersom jag var tvungen att åka hem från jobbet innan det kom, annars hade jag fått vänta en timme till på bussen! Men det var säkert fint :) Har varit riktigt sliten idag eftersom jag bara sov 3 timmar inatt vilket jag inte vet varför jag gjorde, har varit väldigt orolig på nätterna ett tag nu, svårt att slappna av kanske inte en blekaste aning.
Helgen som varit har jag nog sovit max 12 timmar sen i fredags tills idag :S Men har haft en ganska rolig helg ändå, i fredags var det ju Transcoms årliga julfest på nightshift i karlskoga och det var faktiskt riktigt kul att vara nykter och se alla som var fulla och gjorde bort sig :D Lördagen vaknade jag upp och mådde bra när alla andra mådde dåligt, var hos mamma och pappa största delen av dagen och sen var det bara att svida om till partyoutfiten och skynda sig bort till Sofia där vi gjorde oss snygga för kvällen :) Sen tog vi taxi bort till favoriterna Julia och Louise! Det var en riktigt härlig kväll med nästan alla tjejer plus Robin och Carl :D Tog oss sen vidare till mastis där det var massa folk och shit vad mycket vi dansade denna kväll! Har haft lite träningsvärk i benen och kroppen sen både fredag och lördag. Vi ska inte tala om mina fötter som var mörbultade efter mina nya högklackade skor, ajajaj! Igår mådde jag som jag förtjänade och var seg hela dagen, jag och min skruttis åkte upp till mamma och pappa och myste efter att jag, mamma, syster och maja hade varit på stan och shoppat lite den här helgen med :) Var inne på hildas och hittade massa fina saker som jag skulle vilja ha men det får vänta tills lönen kommer, eller!?

Var tung att gå till jobbet idag efter min korta sömn, men kämpade mig igenom dagen och tog mig hem och slocknade i soffan på en gång, har legat i soffan hela eftermiddagen och kvällen förutom när jag var hos mamma och pappa en sväng bara :)

Tur att jag har min familj säger jag bara, är så glad att jag har en pappa som verkligen förstår mig fullt ut, utan att jag ens behöver säga vad det handlar om och han gör allt för att jag ska må bra! Min mamma är jag verkligen glad att jag har också, hon lyssnar alltid på mig och vill mig alltid väl!
För att inte tala om min kära syster, tur jag har henne! Hon förstår mig i allt och lite till. Vad skulle jag göra utan henne? Alltid goda råd och man vet alltid att det löser sig när man får hjälp av henne!
Mina vänner, tacka gud för att jag verkligen har dom vännerna jag har i dagens läge! Ni är verkligen guld värda, jag behöver inte ens räkna upp er för ni vet mycket väl vilka ni är! <3

Nu ska jag slänga mig i soffan och sen flytta mig till sängen om en stund och hoppas på att jag någon gång kommer att somna! Ha det så bra så hörs vi :) Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0